vrijdag 27 mei 2011

Sex in de tram ? ? ?

Als het slecht weer is en ik niet met mijn brommertje naar de fabriek kan, neem ik het openbaar vervoer. Voor mij betekent dat de tram. Lijn 16, om precies te zijn.
Laatst zat ik in de tram en zat er schuin tegenover mij een dame die mij heel erg aan iemand deed denken. Maar dat terzijde. Ik was nog wat slaperig en loom, had de avond er voor blote borsten reclame's op tv zitten kijken. Je kent ze wel, 06 nogwat, met huisvrouwen, buurmeisjes (18+) en rijpe vrouwen. Biertje erbij, en nog een. Enfin, in de tram raakte ik nogal opgewonden bij het zien van de dame schuin voor mij. Ik wreef over mijn kruis en voelde mijn ding opzwellen. Om niet in detail te treden kort ik het verhaal wat in, want anders wordt het door de censuur gewist. Het kwam er op neer dat ik, al kijkend en wrijvend, opeens in mijn onderbroek klaar kwam. Ik schrok er van dat het gebeurde. Want nadat ik was uitgestapt stond ik met een natte onderbroek op straat. En zoals jullie wel weten is het in januari nou niet echt lekker weer. Dus een koude wind op mijn kruis maakte dat er daar een gevoelstemperatuur ontstond die op de Noordpool niet misstaan had.