vrijdag 9 september 2011

Straatspoor gemakkelijk gemaakt.....


Een straatspoor maken is niet altijd even gemakkelijk!
Je kunt met gips gaan knoeien - een heel gedoe - en ik denk niet dat ik daar handig in ben. Nu heb je de complete assortimenten straatspoor van HOF en van LUNA. Voor wie geld teveel heeft is dat een prachtige oplossing! Ik behoor echter niet tot die categorie en heb een andere oplossing gevonden.
Ik heb lang op de bestelling moeten wachten, maar vandaag is het thuis bezorgd. Losse Luna stroken, om bestaande rails te veranderen in een straatspoor! Een veel goedkopere oplossing. Op de foto de door mij overal gebruikte Roco Line code 80 rails, ingebed in de Luna stroken. De stroken zijn van kunststof en zijn gemakkelijk te verwerken. Het is géén karton opdruk, zoals soms beweerd wordt. Ik had een achterstraatje wat ik wilde verfraaien, wat volgens mij toch wel aardig gelukt is.
De stroken worden o.a. door Conrad verkocht.