zaterdag 23 juni 2012

Een nieuwe Weense tram ? ? ? ?

Nee, dat net weer niet....
Na de aanschaf van de "Weense" achterwagen van Kato, vond ik de combinatie van een creme motorwagen met de Weens gekleurde achterwagen niet zo mooi. Even nog overwogen of ik een KSW motorwagen van de Wiener Linien zou aanschaffen, maar dat vond ik toch ook weer niet nodig.
Dus de verfspuit gepakt en de creme motorwagen in Weense kleuren getooid!
Hieronder een foto in de oude kleuren en een foto in de nieuwe outfit:




Dit is het resultaat van nauwkeurig afplakken met maskeringtape (Tamya) en het gebruik van een spuitbusje acryllak van Tamya (rood). Het wit heb ik voorzichtig met een kwastje aangebracht.
Ondanks het feit dat nooit Düwag aufbauwagens in Wenen hebben gereden, vind ik het toch wel een mooi setje. De Kato motorwagen in die kleuren was van een beperkte oplage en niet meer verkrijgbaar...