zondag 2 oktober 2011

BEC PCC in aanbouw! (3)

Ik heb de uren maar niet geteld die ik al heb besteed aan het mooi maken van dit witmetalen model. Zelfs een keer een nacht doorgewerkt, maar ja... je moet er wat voor over hebben!
Alles past nu naadloos, maar dat doet het dus absoluut niet wanneer het model zo uit de doos komt.
De raampartij bij de bestuurder (links voor) heb ik veranderd naar de aflevertoestand van de vijftiger jaren.
Nu nog een keer polijsten met een viltschijf en polijstpasta, dan gaat de tram in de primer waarna uiteindelijk het crème en de groene strepen aangebracht zullen worden. Ik ben uitermate tevreden over de nieuwe Mecon motoren, die draaien mooi. Het dak is nog steeds los en wordt pas na al het spuitwerk vastgezet.
Ik heb ook de voorlamp doorgeboord en er komt een witte LED in als koplamp verlichting.